Repetiție cu multe goluri!

C.S. Scorţeni Mislea - C.S. Şotrile 1-5 (0-3)



Cum până la startul campionatului au mai rămas două săptămâni, trupa prezidată de Ionuț Mănescu și-a continuat programul de pregătire și în această dimineață a susținut un nou amical la Mislea, în compania formației locale. A fost ultimul test de verificare înaintea primei etape din retur atunci când fotbaliștii din Şotrile vor întâlni în deplasare formația Viitorul Predeşti. Privind evoluția oaspeților se poate spune că a fost un antrenament util cu public care în mare parte s-a desfășurat la o singură poartă. Succesul echipei din Şotrile s-a conturat în urma reușitelor lui C. Rada, Drăgan, Nedelcu, Banu și Corbu. Antrenorul Alin Dinu a început cu: Țapu - Filip, Ungureanu, Cobeanu, Badea, Lupu (cpt), Drăgan, Marin, C. Rada, Nedelcu, F. Rada. Au mai jucat: Tănase, Banu, Corbu și Bucură.

Pe marginea acestui joc, Alin Dinu (foto) antrenorul grupării din Şotrile a spus: “Sunt foarte mulțumit de joc și mă bucur că am trecut cu bine peste eșecul din Cupă. A fost în primul rând o victorie de moral și sper să debutăm cu dreptul în noul sezon. Deja am creionat un “11“ cu care să atacăm viitoarea stagiune fotbalistică. Cer elevilor mei deplină seriozitate și îmi doresc ca la fiecare meci să avem o formație stabilă“.

Postări populare de pe acest blog

Remiză echitabilă

La orizont încă trei puncte pentru echipa lui Toni Ioniță?

O deplasare la Cornu