O remontadã de efect şi trei puncte în contul oaspeţilor!

Petrolul `95 Ploieşti - Tricolorul Breaza 1-2 (1-0)


Cu un moral ridicat datorită ultimului succes mai mult decât concludent, gruparea prezidată de Marius Vișan a făcut în această etapă o escală pe stadionul echipei Petrolul `95. Chiar dacă gazdele au deblocat tabela în minutul 16, jocul primei reprize a fost unul presărat cu multe ocazii la ambele porți. Întoarcerea de la vestiare a reprezentat momentul în care vizitatorii și-au arătat colții și în minutele 71 și 75 au lovit decisiv prin Stoica și Vișan. Așadar o victorie prețioasă care menține formația oaspete pe poziția a IV-a în clasament, cu un total de 61 puncte. Tricolorul a început cu: Iscru - Stoica, Toader, Ov. Gheorghe (cpt), Musea, Roșu, Duricu, Dumitru, Ştefănoiu, Ioniță, Yasin. Au mai jucat: Vișan, Atănăsoaei și C. Chivu.

Pe marginea acestei partideVlăduț Iscru (foto-sus), apreciatul portar al formației din Breaza, a spus: “Am întâlnit o echipă tânără, bine pregătită care în prima parte a jocului ne-a pus ceva probleme. Odată cu intrarea lui Marius Vișan jocul nostru s-a schimbat în bine, am dominat și în final am reușit o victorie meritată. Sper în continuare în evoluții bune și deja privim cu speranțe sezonul viitor care ne poate aduce o promovare mult dorită“.

La finalul partidei, ”secundul” oaspeților Laurențiu Urdea (foto-sus) a ținut să precizeze: ”Tot timpul am crezut că vom câștiga acest joc în ciuda faptului că am fost conduși. Sunt foarte mulțumit de evoluția băieților care astăzi au reușit să întoarcă un rezultat nefavorabil. Evident, mă aștept în continuare la evoluții la fel de bune în meciurile care au mai rămas de disputat și încă de acum îmi doresc ca în campionatul viitor să realizăm o promovare mult așteptată”.

În continuare, pentru fotbaliștii brezeni la orizont se profilează un joc destul de accesibil, pe stadionul ”Parc” urmând să sosească Unirea Urlați.

Foto - CSO Tricolorul Breaza 

Postări populare de pe acest blog

Remiză echitabilă

La orizont încă trei puncte pentru echipa lui Toni Ioniță?

O deplasare la Cornu