Gabi revine!

Aflat în pregătiri în ultima perioadă cu A.F.C. Bănești, Gabi Lupu (foto) a decis din motive personale să părăsească gruparea din sudul Câmpinei. Fără să mai stea pe gânduri, talentatul mijlocaș a ales să revină la vechea sa echipă, acolo unde a avut parte de mai multe satisfacții fotbalistice.

”Îmi doresc să revin la echipa unde am avut o serie de satisfacții. În acest sens am vorbit cu președintele și antrenorul acestei grupări care m-au asigurat că voi fi primit cu brațele deschise. Sincer, chiar îmi doresc să ajut, să fac tot ce depinde de mine ca alături de foștii mei colegi să aducem cât mai multe satisfacții fotbalistice fanilor acestei formații. Sper să o fac încă din următoarea etapă, atunci când C.S. Şotrile se va deplasa pe stadionul din Vâlcănești”, a declarat recent Gabi Lupu.

Postări populare de pe acest blog

Remiză echitabilă

La orizont încă trei puncte pentru echipa lui Toni Ioniță?

O deplasare la Cornu