Un nou restart al echipei C.S. Şotrile?

Pleacă Dinu, vine Manta!  

Surprinzător sau nu, în plină perioadă de pregătiri, conducerea clubului din Şotrile a renunțat la serviciile antrenorului Alin Dinu. ”A fost o despărțire amiabilă după o perioadă destul de lungă, timp în care colaborarea noastră a fost foarte bună. Îi mulțumim, pe această cale, pentru rezultatele obținute cu echipa noastră și îi dorim mult succes în continuare”, a spus Ionuț Mănescu, președintele clubului din Şotrile.


Și cum până la startul noului sezon nu mai este mult timp, pe banca tehnică a fost instalat Vasile Manta (foto), cel care de altfel a condus echipa de pe margine și în amicalul de sâmbăta trecută desfășurat pe arena de lângă Gara Câmpina. ”Am acceptat oferta grupării din Şotrile și chiar în jocul de sâmbătă am luat un prim contact cu băieții. Cunosc destul de bine nivelul de joc și echipele din campionatul unde vom activa. Eu sunt adeptul disciplinei și pe unde am antrenat am pus mare accent pe acest lucru. Nu admit jucători ”obosiți” înainte de meciuri și sper că o să mă fac cât mai repede înțeles. Sincer, vreau să formez o echipă competitivă, o familie adevărată în care să predomine respectul pentru noi și pentru fotbal. Știu că au plecat mai mulți jucători și trebuie cât mai repede să completăm lotul. Timpul este foarte scurt până la debutul sezonului dar eu sper că în primul rând prin caracter și plăcerea pentru fotbal vom ajunge acolo unde ne dorim”, a spus noul ”principal” al formației din Şotrile.

Postări populare de pe acest blog

Remiză echitabilă

La orizont încă trei puncte pentru echipa lui Toni Ioniță?

O deplasare la Cornu